Public Speaking ID.pdfPublic Speaking ID.pdf

Obiectivul general al cursului vizează însuşirea, de către studenţi, a deprinderilor legate de folosirea tehnicilor eficiente de comunicare publică.
-La finalul cursului, studenţii vor cunoaşte regulile de bază privind organizarea unui discurs public eficient
-Cursul va duce la identiicarea și însușirea normelor ce guvernează procesul de dezbatere publică și/sau academică
-Cursul va duce la identificarea și înțelegerea particularităţilor utilizării diverselor tipuri de structuri ale discursului pentru o comunicare publică eficientă
La finalul cursului, studenţii vor avea cunoştinţele de bază necesare pentru începerea unei activităţi în domeniu, cursul având şi o parte practică şi una teoretică.
Pe parcursul cursului, studenţii îşi vor dezvolta capacitatea de realizare a unor proiecte comune, de echipă, precum şi abilitatea de a realiza prezentări publice şi capacitatea de analiză, selecţie şi sinteză.


Cursul de Filmologie urmărește să le ofere studenților un set de concepte necesare înțelegerii mecanismelor de funcționare ale industriei cinematografice, ale principalelor genuri ficționale și non-ficționale de film, dar și să le dezvolte acestora competențele necesare pentru a planifica și redacta scenariul unui film de scurtmetraj.

suport presa de opinie 2019.pdfsuport presa de opinie 2019.pdf

Comunicarea de tip jurnalistic conține două aspecte: informarea și opinarea. Informarea are ca obiectiv reconstruirea realității fără distorsionarea faptelor care au avut loc și care constituie subiectul relatării de tip jurnalistic. Opinarea presupune exprimarea părerilor proprii asupra evenimentelor.


Comunicare publicitara.pdfComunicare publicitara.pdf

Definirea şi clasificarea publicitătii, teoriile privind pozitionarea, planificarea si creativitatea în publicitate, constituie temele centrale ale cursului de Comunicare publicitară.

Pentru a fi un bun specialist în domeniul ştiinţelor comunicării şi în relaţiile publice, este important să fie asimilate informaţii despre publicitate. Pentru a putea crea campanii de succes este important să ştim care sunt preferinţele media ale publicului nostru ţintă şi care sunt caracteristicile comportamentului său de consum media.


Comunicare publicitara.pdfComunicare publicitara.pdf

Definirea şi clasificarea publicitătii, teoriile privind pozitionarea, planificarea si creativitatea în publicitate, constituie temele centrale ale cursului de Comunicare publicitară.

Pentru a fi un bun specialist în domeniul ştiinţelor comunicării şi în relaţiile publice, este important să fie asimilate informaţii despre publicitate. Pentru a putea crea campanii de succes este important să ştim care sunt preferinţele media ale publicului nostru ţintă şi care sunt caracteristicile comportamentului său de consum media.


Cursul propune studierea comparativă a junalismului de informare şi a celui de opinie. Perspectiva istorică este urmată de identificarea problemelor specifice apărute în era globalizării: limitele obiectivitatii in jurnalismul modern, ziare quality versus tabloide, jurnalismul contemporan in era televiziunii si a noilor media, agenda publica, politica editoriala versus decizii economice. Aplicaţiile permit exersarea şi formarea calităţilor profesionale ale jurnalismului de informare prin analizarea unor texte concrete şi producerea textelor proprii. Evidenţierea codurilor deontologice ale jurnaliştilor de opinie permite stabilirea standardelor etice ale profesiei de jurnalist.