AN2SEM4_Publicitate_multimedia_IFR.pdfAN2SEM4_Publicitate_multimedia_IFR.pdfCalendar_Publicitate multimedia.pdfCalendar_Publicitate multimedia.pdfPublicitate multimedia.pdfPublicitate multimedia.pdf

Cursul urmareste:

Formularea de ipoteze, operaţionalizarea conceptelor, explicarea şi interpretarea fenomenelor;

Cunoaşterea principalelor concepte privitoare la dezvoltarea unui produs publicitar a si a unei campanii publicitare;

Cunoaşterea principalelor concepte, a terminologiei specifice comunicarii audio-vizuale;

Dezvoltarea şi implementarea ideilor creative publicitare si elaborarea unor proiecte publicitare



Buna ziua,

Va rog sa incarcati aici  lucrarile Dvs.


Cu multumiri,

Rares Beuran

Seminar de cercetare_suport de curs.pdfSeminar de cercetare_suport de curs.pdf

Cursul de Seminar de Cercetare are următoarele obiective:

·       Să explice realizarea unei lucrări de cercetare în administraţia publică;

·       Să explice utilitatea cercetării sociale în administraţia publică;

·       Să încurajeze gândirea riguroasă, ştiinţifică;

·       Să recapituleze principalele metode de cercetare utilizate in ştiinţele sociale;

·       Fixarea cunoştinţelor şi stabilirea unor deprinderi necesare unui cercetător prin intermediul unei aplicaţii practice.


Vă rugăm să răspundeți la acest chestionar referitor la utilizarea platformei MOODLE în cadrul cursurilor de Master la forma de învățământ cu frecvență redusă (IFR).