Cursul este conceput pentru a oferi studenților cunoștințele și instrumentele necesare unei administrări mai eficiente a carierei personale și a persoanelor cu care vor lucra.

      • 1. Dezvoltarea abilități de a generarea și utiliza date personale în luarea deciziilor legate de carieră și planurile de dezvoltare personală. Aceste aptitudini de auto-cunoaștere (evaluare) sunt necesare în mai multe domenii ale managementului, inclusiv conducere (leadership), activități de echipă, relațiile interpersonale, eficacitate individuală și raționament inductiv.

      • 2. Dezvoltarea cunoștințelor necesare procesului de căutare a unui loc de muncă și planificarea acestui proces (individual sau pentru alții).

      • 3. Creșterea nivelului de înțelegere a problemelor actuale legate de carieră, din punct de vedere instituțional și personal.

      • 4. Dezvoltarea abilităților manageriale și a logicii inductive (sau capacitatea de a ajunge la concluzii specifice în condiții de incertitudine și risc personal).

      • 5. Capacitatea de a pregăti și evalua materiale (CV, scrisori de intenție, portofolii profesionale) necesare pentru atingerea obiectivelor profesionale.