- Course creator: Cristian Radu
Cursul de Planificare și implementare media îşi propune să familiarizeze studenţii cu concepte mass media, plan media, efecte ale diferitelor vehicule media. Scopul constă în identificarea specificului, utilizării și efectelor instrumentelor ATL și BTL în cazul includerii acestora în planuri de comunicare și planuri media.
- Course creator: Ioana Lepadatu
- Course creator: Voina Andreea
- Course creator: Voina Andreea
Comunicarea mediatică familiarizează studenţii cu modele de
comunicare mediatică și cu efectele aferente acestora, atât prin realizarea unor exerciţii specifice
fiecărei teme studiate, cât și prin realizarea unor cercetări integrate. Acestea au ca scop aplicarea conceptelor teoretice și însușirea de noi informaţii și abilităţi legate
de procesul empiric al cercetării știinţifice și al transpunerii acestora în domeniul comunicării
mediatice.
- Course creator: Mustatea Maria
Cursul de fotografie în publicitate dorește să întărească nivelul de creativitate și gândire strategică ale studenților de la Publicitate, anul II, prin exprimarea acestora sub forma unor fotografii, vizualuri sau conținut foto.
- Manager: Spoaller Dorin
Obiectivele seminarului:
Cunoaşterea principalelor concepte (planificare, comunicare intrainstituţională, comunicare interinstituţională, instrumente şi tactici PR, strategie, campanie PR)specifice domeniului Relaţiilor Publice
Operaţionalizarea cunoştinţelor de specialitate în comunicare şi PR; înţelegerea şi utilizarea în comunicarea profesională scrisă şi verbală din cadrul organizaţiei şi între organizaţii a limbajului specific relaţiilor publice.
Stăpânirea acelor abilităţi profesionale care permit organizarea unor evenimente PR şi capacitatea de a planifica strategic anumite activităţi
- Course creator: Farcas Paul
- Course creator: Voina Andreea
Comunicarea mediatică își propune să familiarizeze studenţii cu modele de
comunicare mediatică și cu efectele aferente acestora, atât prin realizarea unor exerciţii specifice
fiecărei teme studiate, cât și prin realizarea unor cercetări integrate.
Acestea au ca scop aplicarea conceptelor teoretice și însușirea de noi informaţii și abilităţi legate
de procesul empiric al cercetării știinţifice și al transpunerii acestora în domeniul comunicării
mediatice.
- Manager: Mustatea Maria
Comunicarea mediatică își propune să familiarizeze studenţii cu modele de
comunicare mediatică și cu efectele aferente acestora, atât prin realizarea unor exerciţii specifice
fiecărei teme studiate, cât și prin realizarea unor cercetări integrate.
Acestea au ca scop aplicarea conceptelor teoretice și însușirea de noi informaţii și abilităţi legate
de procesul empiric al cercetării știinţifice și al transpunerii acestora în domeniul comunicării
mediatice.
- Course creator: Mustatea Maria
- Course creator: Mustatea Maria
Obiectivele precise ale cursului sunt:
- Dobândirea şi internalizarea unor cunoştinţe teoretice de bază din domeniul pragmaticii;.
- Identificarea şi asimilarea caracteristicilor specifice ale discursului, ca noţiune generică;
- Cunoaşterea şi utilizarea efectivă a standardelor de textualitate;
- Optimizarea competenţelor comunicative în exprimarea scrisă şi orală;
- Identificarea trăsăturilor specifice ale diverselor tipuri de discurs; exploatarea acestor cunoştinţe în analiza discursurilor şi în elaborarea discursurilor;
- Dezvoltarea abilităţii de a forma şi de a argumenta un punct de vedere propriu;
- Utilizarea noţiunilor teoretice în studiul şi analiza unor cazuri practice.
- Teacher: Topan Flavia