Cursul de Evaluarea Programelor in Administratia Publica are ca obiective :
1. să explici utilitatea evaluării de programe în administraţia publică
2. să utilizezi o gândirea riguroasă, ştiinţifică
3. să prezinţi principalele metode de evaluare
4. să prezinţi etapele evaluării programelor
5. elaborarea si analizarea de indicatori de evaluare (performanta)
6. punerea în practică a cunoştinţelor deprinse, necesare unui evaluator
- Course creator: Raboca Horia
Acest curs îşi propune familiarizarea studenţilor cu principalele noţiuni, concepte, teorii ce stau la baza vastului domeniu de practică şi de analiză a managementului conflictelor şi tehnicilor de negociere.
Primul modul se focalizează pe conflicte, definirea lor, principalele lor caracteristici: părţi implicate/actori, domeniu/domenii, surse, dinamică, mecanisme de control, tipologia lor după mai multe criterii, modele conceptuale structurale şi procesuale, stiluri personale/individuale de abordare a situaţiilor conflictuale, strategii, metode şi tactici de abordare a conflictelor etc.
Al doilea modul are un caracter mai pragmatic, focalizându-se pe procesul de negociere cu principalele lui tipuri, etape, faze, tehnici şi tactici corespunzătoare care să-i permită cursantului să-şi dezvolte competenţe de concepere a unui plan şi dosar de negociere cu toate elementele componente ale acestuia. Ultima unitate a celui de-al doilea modul şi a întregului curs propune o succintă abordare a aspectelor culturale ale conflictelor şi negocierilor, pornindu-se de la ideea că tendinţele de globalizare a activităţilor profesionale vor face relevante aceste ultime aspecte propuse studierii.
- Course creator: Dodu Marius
- Course creator: Tripon Ciprian Raul
- Course creator: Dodu Marius
- Course creator: Tripon Ciprian Raul
Acest curs îşi propune familiarizarea studenţilor cu principalele
noţiuni, concepte, teorii ce stau la baza vastului domeniu de practică
şi de analiză a managementului conflictelor şi tehnicilor de negociere.
Primul modul se focalizează pe conflicte, definirea lor , principalele
lor caracteristici: părţi implicate/actori, domeniu/domenii, surse,
dinamică, mecanisme de control etc. , tipologia lor după mai multe
criterii, modele conceptuale structurale şi procesuale, stiluri
personale/individuale de abordare a situaţiilor conflictuale, strategii,
metode şi tactici şi medierea conflictelor . Al doilea modul are un
caracter mai pragmatic, focalizându-se pe procesul de negociere cu
principalele lui tipuri, etape, faze, tehnici şi tactici corespunzătoare
care să-i permităcursantului să-şi dezvolte competenţe de concepere a
unui plan şi dosar de negociere cu toate elementele componente ale
acestuia. Ultima unitate a celui de-al doilea modul şi a întregului
curs propune o succintă abordare a aspectelor culturale ale conflictelor
şi negocierilor, pornindu-se de la ideea că tendinţele de globalizare a
activităţilor profesionale vor face relevante aceste ultime aspecte
propuse studierii.
- Course creator: Dodu Marius
- Course creator: Tripon Ciprian Raul
- Manager: Tripon Ciprian Raul
- Course creator: Dodu Marius
OBIECTIVUL GENERAL
Pregatirea
studentilor pentru accesul pe piata muncii prin participarea acestora la stagii
de practică în instituții publice, organizatii neguvernamentale și private din
domeniul consultanței în management, proiecte, resurse umane etc.
- Manager: Balogh Natalia
- Course creator: Creța Simona
- Course creator: Moloman Bogdan Dumitru
Acest curs îşi propune familiarizarea studenţilor cu
principalele noţiuni, concepte, teorii ce stau la baza vastului domeniu de
practică şi de analiză a managementului conflictelor şi tehnicilor de
negociere. Primul modul se focalizează pe conflicte, definirea lor ,
principalele lor caracteristici: părţi implicate/actori, domeniu/domenii,
surse, dinamică, mecanisme de control etc. , tipologia lor după mai multe
criterii, modele conceptuale structurale şi procesuale, stiluri
personale/individuale de abordare a situaţiilor conflictuale, strategii,
metode şi tactici şi medierea conflictelor . Al doilea modul are un
caracter mai pragmatic, focalizându-se pe procesul de negociere cu principalele
lui tipuri, etape, faze, tehnici şi tactici corespunzătoare care să-i
permităcursantului să-şi dezvolte competenţe de concepere a unui plan şi dosar
de negociere cu toate elementele componente ale acestuia. Ultima unitate
a celui de-al doilea modul şi a întregului curs propune o succintă abordare a
aspectelor culturale ale conflictelor şi negocierilor, pornindu-se de la ideea
că tendinţele de globalizare a activităţilor profesionale vor face relevante
aceste ultime aspecte propuse studierii.
- Course creator: Dodu Marius
- Course creator: Tripon Ciprian Raul
După parcurgerea acestui curs, studentii vor fi suficienti de bine pregătiti pentru următoarele:
1. să explici utilitatea evaluării de programe în administraţia publică
2. să utilizezi o gândirea riguroasă, ştiinţifică
3. să prezinţi principalele metode de evaluare
4. să prezinţi etapele evaluării programelor
5. punerea în practică a cunoştinţelor deprinse, necesare unui evaluator prin intermediul unei aplicaţii practice.
- Course creator: Raboca Horia