- Course creator: Ioana Iancu
- Manager: Frunză Sandu
- Manager: Ioan Hosu
- Manager: Ioana Iancu
- Manager: Calin Rus
- Manager: Magor Kadar
RO
Școala doctorală Comunicare, relații publice și publicitate
(SDCRPP) include conducători din domeniul știinţe ale comunicării,
ştiinţe politice și din domeniul marketingului, cu arii de cercetare
în jurul temei comune a analizei comunicării.
Sfera preocupărilor noastre științifice cuprinde comunicarea publică,
comunicarea publicitară, comunicarea politică, comunicarea
religioasă, comunicarea strategică, relaţiile publice, publicitatea, social media și branding-ul.
Misiunea școlii noastre este de a activa
în domeniul cercetării avansate în și despre comunicare, prin
intermediul coordonării unor lucrări de doctorat în domeniu care să aibă
în prim-plan teme relevante și actuale. Analizăm realitatea socială din
perspectiva comunicării, urmărind aspecte de interes pentru societatea
românească într-o perspectivă globală.
Obiectivele noastre principale sunt
realizarea unor cercetări de calitate, internaționalizarea,
interacțiunea cu comunitatea. Urmărim să identificăm problemele complexe
legate de comunicarea în societatea contemporană și căutăm soluții și
răspunsuri fundamentate științific.
EN
The Doctoral School of Communication, Public Relations, and Advertising
(SDCRPP) includes supervisors in communication sciences, political
sciences, and marketing, with areas of research around the common field
of communication analysis. Our scientific interests include public
communication, advertising communication, political communication,
religious communication, strategic communication, public relations,
advertising, social media, and branding.
The mission of our school is to work in
the field of advanced research in and about communication, through the
coordination of doctoral theses in an area that has in the foreground
relevant and current topics. We analyze the social reality from the
perspective of communication, following an aspect of interest for the
Romanian society from a global perspective.
Our main objectives are to carry out
quality research, internationalization, interaction with the community.
We aim to identify complex problems related to communication in
contemporary society and look for scientifically based solutions and
answers.