Într-o lume în care consumatorul se confruntă cu o multitudine de alternative de alegere a bunurilor și serviciilor, brandul poate avea un imact major în decizia de cumpărare. Credinţele, atitudinile și asocierile pe care consumatorul le face în mintea sa cu privire la bunul sau serviciul ales nu poate fi imitat. De aceea, tot mai multe companii de orice fel au ajuns la concluzia că aspectele de brand ce sunt asociate bunurilor sau serviciilor lor sunt cele mai valoroase componente pe care le posedă. Cursul de branding şi brand management îşi propune să aducă un plus de informaţii utile din lumea brandingului, a publicităţii şi a PR-ului, studenţilor din anul II, specializarea publicitate, ce au parcurs deja o serie de discipline fundamentale de relaţii publice şi publicitate.
Ne propunem conturarea unei imagini de ansamblu asupra industriei brandingului, prin expunerea și combinarea noțiunilor teoretice cu exemplele de bune practici (sau mai puțin bune – pentru că și ele ne oferă lecții) din sfera brandingului. Dezbaterile din cadrul orelor de curs și seminar vor fi completate de bibliografia obligatorie pe care studenții o vor parcurge în vederea susținerii examenului. Totodată, ne propunem invitarea unor specialiști din domeniu în cadrul orelor de curs și/sau seminar, care pot împărtăși studenților din experiența lor. Managementul capitalului unui brand, construcţia branduri-lor, promovarea lor, rebrandingul şi aplicabilitatea lui sunt doar câteva dintre temele ce vor fi abordate. De asemenea ne propunem ca acest curs să fie unul cat mai practic şi accesibil.
- Course creator: Farcas Paul