Obiectiv general

Dezvoltarea competenţelor referitoare la înţelegerea modului în care percepţia corectitudinii/incorectitudinii practicării activităţilor specifice managementului resurselor umane afectează atitudinile şi comportamentelor oamenilor la locul de muncă şi a modului în care această conexiune poate fi utilizată în favoarea angajaţilor şi a organizaţiei.

 

Obiective specifice

- înţelegerea mecanismului de funcţionare a justiţiei/injustiţiei organizaţionale şi a formelor distincte pe care le ia aceasta/a dimensiunilor acesteia.

- dezvoltarea capacităţii de a controla principalele asemănări şi deosebiri dintre formele alternative şi complemetare de justiţie/injustiţie organizaţională pentru a putea realiza un studiu cât mai riguros al acesteia într-o situaţie concretă şi particulară.

- formarea unei imagini cât mai clare şi mai precise a conexiunii dintre activităţile specifice managementului resurselor umane şi formele de percepţie a justiţiei/injustiţiei organizaţionale, care să conducă la identificarea unor soluţii de îmbunătăţire a relaţiilor de muncă şi a performanţelor profesionale.