Competențe profesionale dobândite în urma parcurgerii acestei discipline:
- Înţelegerea şi utilizarea limbajului specific domeniului comunicării publicitare în sectorul politic;
- Definirea și utilizarea principalelor concepte specifice domeniului comunicării publicitare în sectorul politic;
- Dezvoltarea abilităţilor de analiză a diferitelor tipuri de organizaţii politice și a comunicării aferente prin campanii și produse publicitare;
- Identificarea, înţelegerea și utilizarea teoriilor cu privire la comunicarea în cadrul organizaţiilor politice;
- Dezvoltarea abilităţilor de analiză şi de utilizare a instrumentelor, metodelor, tehnicilor şi strategiilor specifice domeniului comunicării publicitare în sectorul politic;
- Formularea de ipoteze, operaţionalizarea conceptelor, explicarea şi interpretarea rezultatelor analizelor referitoare la comunicarea publicitară în sectorul politic;
- Analiza datelor empirice și evaluarea acestora;
- Dezvoltarea şi implementarea ideilor creative;
- Identificarea și utilizarea unor indicatori relevanţi pentru evaluarea rezultatelor strategiilor de comunicare publicitară implementate de organizaţiile politice;
Dezvoltarea abilităţilor de analiză şi concepţie a campaniilor politice;- Course creator: Stoica Mihnea