Cursul va dezvolta abilități de scriere și realizare de prezentări orale, abilități care sunt necesare în mediul academic și apoi pe piața muncii. În plus, studenții vor dezvolta abilități de parcurgere a unor texte (citire critică), abilități legate de construirea unui argument și își vor extinde vocabularul.

 

Obiectivele specifice ale acestui curs sunt:

·         Să îi ajute pe studenți să își îmbunătățească abilitățile de scriere, lucru ce implică nu doar folosirea corectă a limbii ci și organizarea eficientă a informațiilor;

·         Să îi ghideze pe studenți în selectarea datelor și surselor de informații relevante pentru susținerea unui argument/poziții;

·         Să îi ajute pe studenți să fie conștienți de nevoile cititorului atât atunci când selectează conținutul informațional cât și atunci când ghidează cititorul prin expunere cu ajutorul organizării textului;

·         Să îi ajute pe studenți să desfășoare cercetări teoretice și empirice complexe, respectând normele de etică și deontologie academică;

·         Să îi îndrume pe studenți în redactarea lucrării de disertație, respectând standardele comunității științifice.


Competențe profesionale

·         Competențe

·         C2. Elaborarea de acte normative și proceduri legale privind resursele umane oferind sprijin și expertiză în procesul de luare a deciziei

·         C.4. Elaborarea și implementarea de acțiuni și strategii de dezvoltare instituțională și proceduri operaționale în instituții publice și/sau private

 

Cunoștințe și abilități

·         Cunoștințe privind gestionarea problemelor legate de ocuparea forței de muncă.

·         Sprijine personalul de conducere de nivel superior și să asigure fluiditatea fluxului intern de informații;

·         Identifice disfuncționalități și să formuleze proiecte și măsuri de eficientizarea muncii;

Competențe transversale

·         Să rezolve în mod realist și argumentativ (cu argumentare atât teoretică, cât și practică) situații profesionale uzuale, în vederea soluționării eficiente și deontologice a acestora;

·         Să aplice metode și tehnici de creștere și dezvoltarea a abilităților de comunicare interpersonală și de relaționare cu colegii de muncă

·         Să dezvolte și să implementeze idei creative și inovative la locul de muncă;

·         Să elaboreze soluții și propuneri de rezolvare a problemelor profesionale și complexe.