1. Obiectivele seminarului:


  1. Cunoaşterea principalelor concepte (planificare, comunicare intrainstituţională, comunicare interinstituţională, instrumente şi tactici PR, strategie, campanie PR)specifice domeniului Relaţiilor Publice

  2. Operaţionalizarea cunoştinţelor de specialitate în comunicare şi PR; înţelegerea şi utilizarea în comunicarea profesională scrisă şi verbală din cadrul organizaţiei şi între organizaţii a  limbajului specific relaţiilor publice.

  3. Stăpânirea acelor abilităţi profesionale care permit organizarea unor evenimente PR şi capacitatea de a planifica strategic anumite activităţi


Bazele PR_Publicitate - syllabus semestrul I 2022-2023.pdfBazele PR_Publicitate - syllabus semestrul I 2022-2023.pdf

Obiectivele disciplinei 

  1. Realizarea  unui concept de eveniment și a unei planificări eficiente a diferitor tipuri de activități, care presupun sarcini de complexitate medie

  2. Proiectarea și organizarea propriu-zisă a unui eveniment

  3. Însușirea și dezvoltarea unor competențe specifice în organizarea de evenimente


suport de curs Event planning_2022.pdfsuport de curs Event planning_2022.pdf

Într-o lume în care consumatorul se confruntă cu o multitudine de alternative de alegere a bunurilor și serviciilor, brandul poate avea un imact major în decizia de cumpărare. Credinţele, atitudinile și asocierile pe care consumatorul le face în mintea sa cu privire la bunul sau serviciul ales nu poate fi imitat. De aceea, tot mai multe companii de orice fel au ajuns la concluzia că aspectele de brand ce sunt asociate bunurilor sau serviciilor lor sunt cele mai valoroase componente pe care le posedă. Cursul de branding şi brand management îşi propune să aducă un plus de informaţii utile din lumea brandingului, a publicităţii şi a PR-ului, studenţilor din anul II, specializarea publicitate, ce au parcurs deja o serie de discipline fundamentale de relaţii publice şi publicitate. 

Ne propunem conturarea unei imagini de ansamblu asupra industriei brandingului, prin expunerea și combinarea noțiunilor teoretice cu exemplele de bune practici (sau mai puțin bune – pentru că și ele ne oferă lecții) din sfera brandingului. Dezbaterile din cadrul orelor de curs și seminar vor fi completate de bibliografia obligatorie pe care studenții o vor parcurge în vederea susținerii examenului. Totodată, ne propunem invitarea unor specialiști din domeniu în cadrul orelor de curs și/sau seminar, care pot împărtăși studenților din experiența lor. Managementul capitalului unui brand, construcţia branduri-lor, promovarea lor, rebrandingul şi aplicabilitatea lui sunt doar câteva dintre temele ce vor fi abordate. De asemenea ne propunem ca acest curs să fie unul cat mai practic şi accesibil.


Syllabus curs si seminar branding si brand management_2022.pdfSyllabus curs si seminar branding si brand management_2022.pdf

Seminarul de Tehnici instrumente PR își propune să familiarizeze studenții cu următoarele tipuri de acțiuni: planificarea conferinței de presă, redactarea materialelor pentru presă (mapă de presă, factbook, catalog întrebare-răspuns), crearea unor materiale de promovare a imaginii unui sistem. De asemenea studenții își vor însuși anumite modalități de a relaționa cu mass-media și vor putea gândi diverse activități de PR atunci când au la dispoziție un buget limitat. Pe parcursul acestui seminar vor fi prezentate cele mai importante modalități de a crea imagine unui sistem: cartea sistemului, birou de informare, pliante, muzeul sistemului, pancarte și bannere, concursuri și altele). Alte concepte importante care vor fi discutate în cadrul acestui seminar vor fi: segmentarea publicurilor bazate pe studiul VALS, PR-ul în situații de criză, utilizarea New Media în campaniile de PR și Advertising.  

Syllabus Tehnici si Instrumente de PR si Publicitate - 2022.pdfSyllabus Tehnici si Instrumente de PR si Publicitate - 2022.pdf

Cursul Proiecte publicitare își propune să abordeze domeniul publicității într-o manieră practică. Scopul acestui curs este acela de familiarizare a studentului cu campaniile publicitare care au avut un impact semnificativ asupra societății. De asemenea, lecțiile pe care le oferă aceste campanii publicitare pot fi o sursă de inspirație pentru viitoare idei creative.


Într-o lume în care consumatorul se confruntă cu o multitudine de alternative de alegere a bunurilor și serviciilor, brandul poate avea un imact major în decizia de cumpărare. Credinţele, atitudinile și asocierile pe care consumatorul le face în mintea sa cu privire la bunul sau serviciul ales nu poate fi imitat. De aceea, tot mai multe companii de orice fel au ajuns la concluzia că aspectele de brand ce sunt asociate bunurilor sau serviciilor lor sunt cele mai valoroase componente pe care le posedă. Cursul de branding şi brand management îşi propune să aducă un plus de informaţii utile din lumea brandingului, a publicităţii şi a PR-ului, studenţilor din anul II, specializarea publicitate, ce au parcurs deja o serie de discipline fundamentale de relaţii publice şi publicitate. 

Ne propunem conturarea unei imagini de ansamblu asupra industriei brandingului, prin expunerea și combinarea noțiunilor teoretice cu exemplele de bune practici (sau mai puțin bune – pentru că și ele ne oferă lecții) din sfera brandingului. Dezbaterile din cadrul orelor de curs și seminar vor fi completate de bibliografia obligatorie pe care studenții o vor parcurge în vederea susținerii examenului. Totodată, ne propunem invitarea unor specialiști din domeniu în cadrul orelor de curs și/sau seminar, care pot împărtăși studenților din experiența lor. Managementul capitalului unui brand, construcţia branduri-lor, promovarea lor, rebrandingul şi aplicabilitatea lui sunt doar câteva dintre temele ce vor fi abordate. De asemenea ne propunem ca acest curs să fie unul cat mai practic şi accesibil.


Suport de curs Brand si Brand Management - Partea I.pdfSuport de curs Brand si Brand Management - Partea I.pdfSuport de curs Brand si Brand Management- Partea II.pdfSuport de curs Brand si Brand Management- Partea II.pdf

Obiectivele disciplinei 

  1. Realizarea  unui concept de eveniment și a unei planificări eficiente a diferitor tipuri de activități, care presupun sarcini de complexitate medie

  2. Proiectarea și organizarea propriu-zisă a unui eveniment

  3. Însușirea și dezvoltarea unor competențe specifice în organizarea de evenimente


suport de curs Event planning.pdfsuport de curs Event planning.pdf

Seminarul de Tehnici instrumente PR își propune să familiarizeze studenții cu următoarele tipuri de acțiuni: planificarea conferinței de presă, redactarea materialelor pentru presă (mapă de presă, factbook, catalog întrebare-răspuns), crearea unor materiale de promovare a imaginii unui sistem. De asemenea studenții își vor însuși anumite modalități de a relaționa cu mass-media și vor putea gândi diverse activități de PR atunci când au la dispoziție un buget limitat. Pe parcursul acestui seminar vor fi prezentate cele mai importante modalități de a crea imagine unui sistem: cartea sistemului, birou de informare, pliante, muzeul sistemului, pancarte și bannere, concursuri și altele). Alte concepte importante care vor fi discutate în cadrul acestui seminar vor fi: segmentarea publicurilor bazate pe studiul VALS, PR-ul în situații de criză, utilizarea New Media în campaniile de PR și Advertising.  




Tehnici si Instrumente de PR si Publicitate_2021-2.pdfTehnici si Instrumente de PR si Publicitate_2021-2.pdf

Într-o lume în care consumatorul se confruntă cu o multitudine de alternative de alegere a bunurilor și serviciilor, brandul poate avea un imact major în decizia de cumpărare. Credinţele, atitudinile și asocierile pe care consumatorul le face în mintea sa cu privire la bunul sau serviciul ales nu poate fi imitat. De aceea, tot mai multe companii de orice fel au ajuns la concluzia că aspectele de brand ce sunt asociate bunurilor sau serviciilor lor sunt cele mai valoroase componente pe care le posedă. Cursul de branding şi brand management îşi propune să aducă un plus de informaţii utile din lumea brandingului, a publicităţii şi a PR-ului, studenţilor din anul II, specializarea publicitate, ce au parcurs deja o serie de discipline fundamentale de relaţii publice şi publicitate. 

Ne propunem conturarea unei imagini de ansamblu asupra industriei brandingului, prin expunerea și combinarea noțiunilor teoretice cu exemplele de bune practici (sau mai puțin bune – pentru că și ele ne oferă lecții) din sfera brandingului. Dezbaterile din cadrul orelor de curs și seminar vor fi completate de bibliografia obligatorie pe care studenții o vor parcurge în vederea susținerii examenului. Totodată, ne propunem invitarea unor specialiști din domeniu în cadrul orelor de curs și/sau seminar, care pot împărtăși studenților din experiența lor. Managementul capitalului unui brand, construcţia branduri-lor, promovarea lor, rebrandingul şi aplicabilitatea lui sunt doar câteva dintre temele ce vor fi abordate. De asemenea ne propunem ca acest curs să fie unul cat mai practic şi accesibil. Modalitatea de desfăşurare a activităţii este expusă la punct II al acestui material. 


Suport de curs Brand si Brand Management - Partea I (1).pdfSuport de curs Brand si Brand Management - Partea I (1).pdfSuport de curs Brand si Brand Management - Partea I.pdfSuport de curs Brand si Brand Management - Partea I.pdf