Cursul este destinat studentilor din anul III si isi propune sa ii ajute sa se cunoasca mai bine, sa exploreze optiunile de cariera, sa planifice si ia decizii informate de cariera si sa le implementeze. Mizam pe curiozitatea si responsabilitatea fiecarui student in constructia propriei cariere. Te vom ajuta sa intelegi care sunt resursele tale, care sunt optiunile de cariera, cum functioneaza piata muncii, cum sa iti creezi un plan de cariera folosind design thinking-ul, cum sa iti construiesti un brand personal si cum sa identifici oportunitati de cariera. 


Cursul îți propune realizarea unei analize aprofundate în domeniul comunicării publicitare prin social media, utilizând cunoștinţele dobândite pe parcursul semestrului:

  • cunoașterea trăsăturilor principale ale comunicării publicitare în sectorul politic și distingerea între campanie, propagandă și manipulare;
  • familiarizarea cu idei specifice comunicării publicitare în social media, având în vedere evoluţia rapidă a acestui domeniu; 
  • punerea în practică a tuturor cunoștinţelor acumulate prin analiza unui studiu de caz relevant.

Fisa-disciplinei-Publicitate-social-media-2019-2020.pdfFisa-disciplinei-Publicitate-social-media-2019-2020.pdf

Scopul cursului

Dobândire de cunoștințe și abilități care să le fie de ajutor studenților în
demersul de gestionare și administrare a problemelor și activităților specifice
din domeniul marketingului, publicitatii și al comunicării


Cursul vizează familiarizarea studenților cu teorii și concepte întâlnite în discursul publicitar. Pornind de la concepte precum persuasiune, stereotipuri de gen sau umor, cursul își propune creșterea gradului de conștientizare a publicitarilor cu privire la efectele utilizării unor anumite registre lingvistice în publicitate la nivelul consumatorilor.

Titular curs: Lect. Dr. Cristian Radu