Curs:

Definirea şi clasificarea publicitătii, teoriile privind pozitionarea, planificarea si creativitatea în publicitate, constituie temele centrale ale cursului de Comunicare publicitară.

Pentru a fi un bun specialist în domeniul ştiinţelor comunicării şi în relaţiile publice, este important să fie asimilate informaţii despre publicitate. Pentru a putea crea campanii de succes este important să ştim care sunt preferinţele media ale publicului nostru ţintă şi care sunt caracteristicile comportamentului său de consum media.


Seminar:

Parcurgerea principalelor elemente ale publicității, de la strategie și creație, la construirea unor propuneri coerente de campanii și construirea unei prezentări de impact. Seminariile sunt presărate cu activități practice, menite să aprofundeze înțelegerea elementelor predate.


Curs:

Definirea şi clasificarea publicitătii, teoriile privind pozitionarea, planificarea si creativitatea în publicitate, constituie temele centrale ale cursului de Comunicare publicitară.

Pentru a fi un bun specialist în domeniul ştiinţelor comunicării şi în relaţiile publice, este important să fie asimilate informaţii despre publicitate. Pentru a putea crea campanii de succes este important să ştim care sunt preferinţele media ale publicului nostru ţintă şi care sunt caracteristicile comportamentului său de consum media.


Seminar:

Parcurgerea principalelor elemente ale publicității, de la strategie și creație, la construirea unor propuneri coerente de campanii și construirea unei prezentări de impact. Seminariile sunt presărate cu activități practice, menite să aprofundeze înțelegerea elementelor predate.


Acesta este un curs introductiv ce tratează elemente de bază din domeniul de bază al efectelor speciale (digitale și practice) al efectelor vizuale și al animației. Scopul principal este de vă familiariza cu anumiți termeni și concepte din acest domeniu pentru a vă crea o viziune de ansablu despre această industrie și despre cum funcționează acestea. Vom despre animație și efecte vizuale din punctul de vedere al unui creator de conținut/mesaje și nu din punctul de vedere al artistului care se ocupă exclusiv cu producția de conținut.