SYLLABUS_Economics 2020 - nw.pdfSYLLABUS_Economics 2020 - nw.pdf

“Economics” is a course which tries to offer the tools that allow students to explore concepts and theories which can be applied to the way that today’s economy works.

We aim that our students develop the ability to evaluate and analyze economic information and facts, also explaining and arguing on economic issues. We wish that our students gain lifelong skills and settle a solid foundation for further study in the leadership of public sector and political science fields of study.


Curs:

Definirea şi clasificarea publicitătii, teoriile privind pozitionarea, planificarea si creativitatea în publicitate, constituie temele centrale ale cursului de Comunicare publicitară.

Pentru a fi un bun specialist în domeniul ştiinţelor comunicării şi în relaţiile publice, este important să fie asimilate informaţii despre publicitate. Pentru a putea crea campanii de succes este important să ştim care sunt preferinţele media ale publicului nostru ţintă şi care sunt caracteristicile comportamentului său de consum media.


Seminar:

Parcurgerea principalelor elemente ale publicității, de la strategie și creație, la construirea unor propuneri coerente de campanii și construirea unei prezentări de impact. Seminariile sunt presărate cu activități practice, menite să aprofundeze înțelegerea elementelor predate.


Cursul urmărește familiarizarea studenților cu conceptele și abordările

teoretice utilizate în studierea rolului pe care cultura îl are în viața

comunităților umane, respectiv a membrilor acestora, pe de o parte, și în

înțelegerea fenomenului diversității etnoculturale și a consecințelor acesteia

în societăţile moderne, pe de altă parte. Cursul și activitățile din cadrul

seminarului vor urmări totodată sensibilizarea studenților în legătură cu

contradicția dintre două trenduri contemporane cu impact major asupra

stabilității politice din lume: avantajele care decurg din apartenența la o

comunitate etnoculturală și expunerea din ce în ce mai pronunțată la

schimburi și relații interculturale în contextul globalizării.