Cursul Publicitate iși propune să facă o introducere și o trecere în revistă a principalilor termeni din domeniul advertisingului: poziționare, USP/ UAP, ATL/ BTL, consumator, copy strategy, social media, campanii publicitare 360.
Temele de discuție din cadrul cursului sunt actuale, profesorul provocându-i pe studenți să participe la dezbateri și exerciții practice care sedimenteză conceptele teoretice discutate inițial.
- Course creator: Ioana Lepadatu
Studentii vor avea abilitatea de a realiza diferite elemente grafice din presa scrisa si outdoor prin utilizarea programului Adobe Photoshop.
Obiective specifice:
- abilitatea de a realiza diferite materiale publicitare;
- abilitatea de a utiliza programul Adobe Photoshop, indiferent de versiune;
- abilitatea de a analiza diferite materiale publicitare din punct de vedere grafic;
- Course creator: Onciu Ramona
- Course creator: Ioana Iancu
Cursul urmareste:
Formularea de ipoteze, operaţionalizarea conceptelor, explicarea şi interpretarea fenomenelor;
Cunoaşterea principalelor concepte privitoare la dezvoltarea unui produs publicitar a si a unei campanii publicitare;
Cunoaşterea principalelor concepte, a terminologiei specifice comunicarii audio-vizuale;
Dezvoltarea şi implementarea ideilor creative publicitare si elaborarea unor proiecte publicitare
- Course creator: Szambolics Julia