Cursul Introducere in stiinte sociale: Sociologia comunicării propune o abordare actualizată asupra fenomenul comunicațional făcând referire la următoarele aspecte: Societatea comunicarii. Spatiile si timpul comunicarii; Nivelul simbolic al comunicarii: construirea sensului lumii sociale in reteaua de comunicare. Reprezentare și realitate la nivel perceptiv, imaginar, intelectual in cadrul grupurilor; Identitate personala si sociala, memorie personala si colectiva in comunicarea mediatica; Comunicarea mediatica – un spatiul al alteritatii. Prezenta celuilalt. Interactiunea cu celalalt; Prototipi si serii in tipologia consumatorului de media; Publicitatea – o forma de comunicare. Teoriile si modelele comunicarii, De la specialist in relatii publice la manager de continut on-line; Mesajul comunicarii: intre persuasiune si propaganda, intre subliminal si constient; Efecte ale comunicarii: Stereotip, prejudecata si discriminarea. Distorsiunea informatiei in comunicarea prin relee; Comunicarea in e-politica si cetatenia activa: Aditudini comunicationale sociale; Dramaturgia media. Cazul diaspora in era noilor tehnologii; Construirea scenariilor sociale. Autoconfirmarea profetiilor; Cyberspațiul: societate alternativă sau alternativă la societate. Cadre didactice: Claudia Chiorean