Cursul de psihologie sociala isi propune sa ii introduca pe studentii de la publicitate in fascinanta lume a psihologiei, abordand subiecte precum: sinele, perceptia sociala, cognitia, formarea si schimarea atitudinilor, stereotipurile si discriminarea, atractia sociala, altruismul sau agresivitatea. Vom explora impreuna teoriile si conceptele relevante, vom gasi raspunsul la intrebari si vom dezbate perspective diferite asupra acestor teme. 

Cursul de psihologie sociala isi propune sa ii introduca pe studentii de la publicitate in fascinanta lume a psihologiei, abordand subiecte precum: sinele, perceptia sociala, cognitia, formarea si schimarea atitudinilor, stereotipuri si discriminare, atractia sociala, altruismul sau agresivitatea. Vom explora impreuna teoriile si conceptele relevante, vom gasi raspunsul la intrebari si vom dezbate perspective diferite asupra acestor teme. 

Cursul se centrează pe conceptele esențiale ale unei campanii publicitare: strategia și procesul creativ. Vor fi discutate și analizate campanii de advertising, intenția fiind de a înțelege pașii pe care trebuie să-i urmeze atât echipa de strategie, cât și cea de creație.

Cursul se centrează pe conceptele esențiale ale unei campanii publicitare: strategia și procesul creativ. Vor fi discutate și analizate campanii de advertising, intenția fiind de a înțelege pașii pe care trebuie să-i urmeze atât echipa de strategie, cât și cea de creație.  

Cursul de Psihologie sociala isi propune sa introduca studentii in fascinanta lume a psihologiei sociale, sa le faciliteze integrarea teoriilor psihologice in practica din domeniul publicitatii si sa inteleaga necesitatea studiere modului in care gandim, simtim si actionam in contexte sociale. 

Atelier publicitate.pptx (1).pdfAtelier publicitate.pptx (1).pdfReclama radiofonica  (1).pdfReclama radiofonica (1).pdfTipuri de reclame tv.pdfTipuri de reclame tv.pdf

Cursul urmareste:

Formularea de ipoteze, operaţionalizarea conceptelor, explicarea şi interpretarea fenomenelor;

Cunoaşterea principalelor concepte privitoare la dezvoltarea unui produs publicitar a si a unei campanii publicitare;

Cunoaşterea principalelor concepte, a terminologiei specifice comunicarii audio-vizuale;

Dezvoltarea şi implementarea ideilor creative publicitare si elaborarea unor proiecte publicitare


Cursul își propune să realizeze o incursiune în tema publicității și a studiilor culturale, folosind metode și concepte interdisciplinare. Cursul acoperă analiza culturală a textelor, imaginilor și clipurilor publicitare. Discută publicitatea la intersecția dintre persuasiune, propagandă și ideologie ca fenomene culturale și folosește studii de caz pentru publicitatea medicală în context cultural, ca și publicitatea on-line și cultura new media. 


Curs Master CPM-Master Publicitate.pdfCurs Master CPM-Master Publicitate.pdf

Prin intermediul acestui curs urmărim să oferim o perspectivă cât mai cuprinzătoare şi mai profundă asupra fenomenului comunicării şi mai ales asupra dimensiunii pragmatice a comunicării. Este vorba de acea dimensiune prin care limbajul funcţionează ca instrument de stabilire şi gestionare a relaţiilor dintre indivizi. Discutăm întâi de comunicare în accepţiunea autentică a termenului, şi de persuasiune, ca formă legitimă  de influenţare a celuilalt. În sfârşit abordăm fenomenul manipulării ca unul ce ţine de patologia comunicării.

Studenţii se vor familiariza şi vor opera cu termenii specifici domeniului abordat. Vor asimila teoriile expuse şi le vor utiliza în exerciţii practice. Finalitatea cursului nu este doar aceea de a expune unele teorii, ci şi de a mobiliza şi de a dezvolta competenţele comunicative ale masteranzilor.