Cursul Publicitate iși propune să facă o introducere și o trecere în revistă a principalilor termeni din domeniul advertisingului: poziționare, USP/ UAP, ATL/ BTL, consumator, copy strategy, social media, campanii publicitare 360. 

Temele de discuție din cadrul cursului sunt actuale, profesorul provocându-i pe studenți să participe la dezbateri și exerciții practice care sedimenteză conceptele teoretice discutate inițial. 

Adobe Photoshop CS4 User Guide.pdfAdobe Photoshop CS4 User Guide.pdfsuport curs.pdfsuport curs.pdf

Studentii vor avea abilitatea de a realiza diferite elemente grafice din presa scrisa si outdoor prin utilizarea programului Adobe Photoshop.

Obiective specifice:

- abilitatea de a realiza diferite materiale publicitare;

- abilitatea de a utiliza programul Adobe Photoshop, indiferent de versiune;

- abilitatea de a analiza diferite materiale publicitare din punct de vedere grafic;


AN2SEM4_Publicitate_multimedia_IFR.pdfAN2SEM4_Publicitate_multimedia_IFR.pdfCalendar_Publicitate multimedia.pdfCalendar_Publicitate multimedia.pdfPublicitate multimedia.pdfPublicitate multimedia.pdf

Cursul urmareste:

Formularea de ipoteze, operaţionalizarea conceptelor, explicarea şi interpretarea fenomenelor;

Cunoaşterea principalelor concepte privitoare la dezvoltarea unui produs publicitar a si a unei campanii publicitare;

Cunoaşterea principalelor concepte, a terminologiei specifice comunicarii audio-vizuale;

Dezvoltarea şi implementarea ideilor creative publicitare si elaborarea unor proiecte publicitare